Bilet

Kupiłam bilet! Lecę w następną sobotę! Lecę Turkish Airlines, które są podobno najlepszymi liniami lotniczymi na świecie (w każdym razie tak napisali na swojej stronie) - trzymajcie kciuki, żeby tak było! :)

Muszę przyznać, że trochę nerwów kosztowało mnie kupienie tego biletu, bo jakoś nijak nie mogłam przełamać się, żeby to zrobić! Ale kupiłam, dałam radę - z niemałym wsparciem K :) Teraz pozostaje tylko kwestia mieszkania - to, na które liczyłam, nie wypaliło, ale jestem w kontakcie z Simonem, który cały czas szuka, a jeśli nie znajdzie, to mam móc mieszkać u jego znajomych na początku, dopóki czegoś sobie nie znajdę :) Twórcom i użytkownikom Couch Surfingu należy się Pokojowa Nagroda Nobla, nie uważacie? :)

Komentarze

  1. http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines#Incidents_and_accidents
    Jeśli aż tak się zmuszałaś do kupienia tego biletu, to może jednak nie jedź? :P
    A couchsurferzy siedzą u nas właśnie i jedzą śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz