Moje mieszkanie


A oto przed Wami moje mieszkanie. Spróbuję zrobić fotograficzny tour. Wchodzimy. Po lewej zestaw do gry w golfa. Można by tu grać w golfa, myślę, z powodzeniem...

Simon, który pracuje w Instytucie Francuskim, zbiera różne rzeczy zwiazane z rewolucjami.

Skrecamy w lewo, do salonu.

Z salonu przechodzimy do jadalni.

Jadalnia. Uwazny obserwator zauwazy na stole kabanosy. Szkoda, że nie widzialiście miny Simon, kiedy postawilam je na stole i powiedzialam "sausage" :)

Jestemy na balkonie (wyszlismy na balkon z jadalni). Widok w prawo... Ten nastepny bakon, to tez nasz - przynalezy do pokoju Simon.
I w dół. Mieszkamy na czwartym piętrze.
... Widok z lewej strony.

Znowu: prawa...

... lewa.

Moja łazienka.
Mój pokój (zaraz z lewej od mojej łazienki).

Korytarz, który prowadzi do pralni i kuchni.

Pralnia.


Ten sam korytarz, tylko widziany od strony pralni. Skręcamy w prawo, mijamy lodówkę i wchodzimy do kuchni...

Kuchenka na pięć palników i piekarnik, w którym zmieściłyby się pewnie nie tylko dwie gęsi, ale nawet struś!

A z kuchni mamy wyjście na dach. Ale to już pokażę Wam innym razem. Dzisiaj ciemno ;)

Lodówka.

Wychodzimy z kuchni, mijamy lodowke z prawej i pralnie w lewej, skrecamy w prawo, idziemy malym korytarzem i znow jestesmy w korytarzu glownym. Z prawej moj pokoj i moja lazienka, a dalej korytarz wiodacy do drzwi wejsciowych (w prawo) i salonu oraz jadalni (w lewo). Z lewej (czyli tu) widzimy pokoje chlopakow: Ahmeda (Koreanczyka) z lewej i Simon (Francuza) z prawej, a dalej ich lazienke (bardzo podobna do mojej). Ale tam na razie nie bedziemy wchodzic. Moze niebawem ich poznacie. Bardzo mili obaj. Pije wlasnie pyszna koreanska herbate :)

Na koniec jeszcze widok z mojego pokoju.


Komentarze

  1. NO COS NIESAMOWITEGO! Fantastyczna miejscowka! I macie pralki automatyczne! Mega.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wypas! Sam bym chciał w takim mieszkać. ;) Czy to u nich norma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie norma ;) Mam bardzo przedsiebiorczego wspolokatora. Simone znalazl i wynegocjowal to mieszkanie. Jak je zobaczylam, bylam w szoku.

      Usuń
  3. Imię Francuza jest nieodmienne?
    Do czego nawiązuje plakat w korytarzu?
    Maskotka twoja? [Nie podejrzewałbym Cię.]
    Zrób mi proszę zdjęcia plakatów w waszym mieszkaniu.
    Kuchenka w sam raz, by czcić Wielką Pizzę!
    Mieszkanie super, tylko widok od Ciebie z okna słaby.
    Czyli zamierzasz tam mieszkać dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi sie, ze nieodmienne, no bo jak to by mialo sie odmierniac - Somola ("l" jak Lomza - nie mam tu polskich znakow, jestem w pracy).
    Wiekszosc tych plakatow nawiazuje do rewolucji francuskiej z 68 roku. Do tej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Maj_1968 .

    Raczej na dluzej. Kontrakt mamy na rok, a mieszkanie jest super, wiec nie widze potrzeby, zeby sie przeprowadzac. Mialam szczescie z tym mieszkaniem. Wiekszosc ludzi sie tula, przynajmniej na poczatku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Simola, sorry, za szybko pisze i nie patrze na to, co napisalam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz